fredag 5. august 2011

365 : dag 211-217

Vi er godt igang med august (hjeeelp!) - og dette er visst uke 31:
Ny interiørbutikk på Bryggen. Røst tror jeg den heter.
Søndagens dessert inntatt på Torgalmenningen.
 Godbit for språknerder: et tidsskrift utelukkende skrevet med fonetisk skrift:o)
 "Man tager hva man haver" - og vips har man en ny, unik farge!
 Fikk akutt lyst på sjokoladekake av å lese om andre som bakte på Facebook. Så det måtte bakes!
 Ny gatekunst i Rosenbergsgate.
 En liten middagslur før jeg må ut og skaffe vin og blomser til helga. For ikke å snakke om fredagsvasken...

Jeg ønsker alle ei finfin augusthelg! 
Jeg får besøk av mamma - det blir trivelig!:o)

2 kommentarer:

malla-me sa...

Deilige blåfarger! Nå fikk jeg også lyst å bake... Ha en fortsatt fin søndag.

banglamarie sa...

Herlige hverdagsbilder.
Fargeglade innblikk i din hverdag.
Takk for titten :)