mandag 1. august 2011

Kontor før og etter

I og med at jeg hadde tidlig og kort ferie i år, så har jeg hatt god tid til å rydde på kontoret mitt i denne stillestille tida på UB. Og det trengtes. Veldig. (Ja, jeg ville heller hatt mer ferie enn å rydde kontoret altså - men det gjelder å fokusere på det positive...;o)) Og jeg er veldig fornøyd med resultatet, må jeg si - og jeg må skynde meg å vise det fram før rotet tar overhånd igjen!;o)

Bokhyllene har også fått litt luft her og der. Det er jo ikke realistisk å kvitte seg med alt av bøker og papirer (jeg jobber på et bibliotek, tross alt!), men det er deilig å få kasta litt (mye), og rydda resten!

Skrivebordet - jeg trodde aldri jeg skulle få se det igjen...;o)
Når alt rot er borte er det plass til litt kos&pynt isteden.
Div. kunst fra barnehånd. De to som er rammet inn er nye fra nå i vår:o)

Såh - har jeg vært flink, eller??:o)

5 kommentarer:

Cecilie von der Ohe sa...

Du vekket min nysgjerrighet da du skrev hos Pia at du hadde vært i Russland. Selv har jeg ikke vært der, men det virker spennende, og litt skremmende. Jeg vil ikke karakterisere meg selv som noe ordensmenneske så når det er ryddig hos meg bør folk komme på besøk før det blir rotete igjen. Det er også hyggelig med bloggere som skriver fra min egen hjemby.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ohoi, for en forandring! Du har skikkelig stått på, flinka.

Trude Julie sa...

Du og du så flink du har vært :) Der var det virkelig orden gitt

banglamarie sa...

Flink :)
-og tøft med lekre detaljer som gjør hverdagen glad :)

Ania sa...

Haaa flinkisen! Skulle ønske jeg kunne dele bildene jeg tok av kollegaen min sitt kontor igår, før hun ryddet..da skulle du sett rot! =)