lørdag 20. august 2011

365 : dag 225-231

Merkelig nok tar jeg forsatt bilder hver eneste dag!:o)
Jeg velger vanligvis bilder der folk ser bra ut, men denne gangen tenkte jeg å vise at noen ganger er de sånn óg:o)
Jeg spretter skjørt og liv fra hverandre på vintagekjolen min. Er trang, skal bli helt passe.
"Hmm, kommer jeg meg over denne elva, tro...?" Dette var en sleiping jeg møtte på i Fosswinckelsgate en morgen.
Marek og to kompiser benytter siste ferieuke til å tjene litt lommepenger. Kake, lefse, kaffe og iste til salgs.
Upps - tomt!? Men jammen var det godt med en mocca frappuccino etter en travel runde i byen i lunsjen.
Impulskjøp på etsy.com... Nytt smykke laga av fiiin vintage emaljebrosje.
Poden har fått nye sko til skolestart. SHIT!

Ha ei fin seinsommerhelg, alle som er innom!!
Jeg har starta bra med kollegagrilling idag, og har masse kjekke pusleting på planen i helga.
:o)

Ingen kommentarer: