fredag 30. oktober 2009

ROOOAAAARRRRR!!!


(Bilde henta fra dinosaurlive.com)

Denne herlige gjengen skal vi hilse på i helga! 15 "levende" dinosaurer i full størrelse. Weeeee - gleder oss masse!! Ungene har jo begge hatt sine perioder med dinomania, og selv om de ikke er midt oppi det akkurat nå, så tror jeg dette er helt supert for dem. Og for meg også - jeg gleder meg kjempemasse faktisk:o)
Forestillinga går i Oslo Spektrum imorgen, og vi toger til Røyken idag og overnatter hos onkel Folke. Det blir også koselig. Litt lang togtur er det jo, men jeg håper å få hekla masse og kanskje lest litt. Må huske å få lada opp NintendoDS'en også. Ungene har ikke brukt den på lenge, men tror den kan komme til nytte...

Ønsker alle ei superduper og influensafri helg!

6 kommentarer:

Monica sa...

Ja den togturen er litt lang, enig i det. Men med hekletøy håper jeg timene flyr. Ikke bare skal du til min side av fjellet men du skal bo veeeldig nært der jeg bor også ser jeg ;) Kos dere masse i spektrum, er sikker på at det blir knall! *klem*

Eli sa...

Kos dere på tur og med alle dinosaurene. Ser jo kjempegøyalt ut!! :) - og neste gang må du ikke legge sånne ting til sånne helger som dette altså. Dårlig planlagt :P Klem

HegeAL sa...

åå..kjenner jeg er litt misunnelig, vi tenkte på det, men kom liksom ikke lenger enn det :-P
Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min.
Ha en superduper helg!

-klem-

Sonja sa...

Åhh det blir nok et spennende show! God tur over fjellet :)

Aquarell sa...

Den forestillinga kunne jeg tenkt meg å sett, den var sikkert kjempebra.:D

Karin sa...

Hej Ellen :)

Nä, jag har inte varit på praktiken utan legat under täcket :) Börjar bli lite bättre, önska bara ja kunde sluta hosta!!

KRAM
Karin